شیکسون | بلاگ

شیکسون

ساخت وبلاگ
اره گردبر

اره گردبر چیست؟

وقتی به عنوان یک نجار شروع به کار می‌کنید و با انبوهی از الوار سروکار دارید داشتن یک اره‌ی چندکاره که به راحنی قابل جابجایی باشد از ملزومات کار شما خواهد بود. اره گردبر قابل حمل به دلیل کوچکی و استفاده‌ راحت از جمله اره های محبوب نجاران و به خصوص کابینت سازان هستند. انواع گردبر در اندازه‌ی 3 تا 16 اینچ در بازار موجود بوده و در میان نجاران با اسامی متعددی از جمله (اره نفوذی، اره دیسکی، اره گرد برقی، اره ورق بر و …) شناخته می‌شوند.

چگونه با اره گردبر کار کنیم؟

اره گردبر برقی بوده که بسته به نوع تیغه‌ای که روی آن بسته می‌شود برای برش چوب، فلز و پلاستیک استفاده می‌شود. اره‌ گردبر قابل حمل است اما اگر در صورت نیاز برای کنترل بیشتر می‌توان آن را روی میز مخصوص نصب کرد. این اره‌ توسط تیغه‌ای گرد با دندانه‌ مخصوص، عملیات برش قطعه کار را انجام می‌دهد. تیغ اره‌ گردبر با توجه به جنس قطعه کار مورد نظر انتخاب می‌شود در واقع می‌توان با تجهیز کردن این اره کارایی آن را در حد و توان یک اره چندکاره بالا برد به طوری که قابلیت برش نئوپان، ام دی اف، برش عرضی، طولی و انواع فلزات را دارا باشد.

در اره گردبر دستی شما می‌توانید به راحتی با دست راست یا دست چپ کار برش را انجام دهید. گردبر دسته‌ای برای خاموش و روشن کردن، محوری برای نگه داشتن تیغه و گاردی برای محافظت کاربر از برخورد با تیغه دارد. هم‌چنین اره گردبر تنظیماتی برای عمق، طول و در بعضی از آن‌ها شیب برش داشته که کار را برای کاربر راحت می‌کند.

اره گردبر برقی، شارژی و پنوماتیکی

به دلیل استفاده‌ی بسیار بالای این دستگاه میان متخصصان این حوزه، اره گردبر با منابع تغذیه متفاوت در بازار موجود است. بعد از گردبر برقی که در اکثر کارگاه‌های نجاری استفاده می‌شود رونق بازار با توجه به میزان درخواست مصرف کننده در نوع شارژی آن است که بسیار مورد توجه کاربران است. البته لازم به ذکر است که در اره‌های شارژی به دلیل کوچک بودن تیغه روند کار کندتر از اره‌ی برقی است.

 از دیگر انواع اره گردبر، نوع پنوماتیکی آن است که به وسیله‌ی باد کار کرده و بیشتر در موارد خاص و کارگاه‌های بزرگ کاربرد دارد.

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 155 تاريخ : 20 بهمن 1398 ساعت: 1:14

با تور گرجستان ارزان سفر کنید

 

انتخاب بهترین آژانس مسافرتی و مناسبترین تور برای مقصدی که انتخاب کرده می باشد و این امر گاهی اوقات با مشکلات و سختی ‌هایی مواجه است که ممکن است فرد را دچار سردرگمی کند که تور خود را از کدام آژانس خریداری کنم؟

 

با تور گرجستان ارزان سفر کنید
---------------------- رپرتاژ آگهی -----------------




شاید برایتان عیجب باشد که چطور می شود با تور گرجستان ارزان سفر کرد و بدون شک اگر در سرتاسر این جهان را جستجو کنیم باز هم نمی توانیم کسی را پیدا کنیم که به گردش و گشت و گذار در میان شهرها و کشورهای مختلف دنیا علاقه نداشته باشد و مایل به کشف این دنیای ناشناخته و وسیع نباشد حال این موضوع در بین ما ایرانی ها که اقوامی دوستدار سفر و عاشق شناخت دنیا و چیزهای ناشناخته هستیم به مراتب بیشتر خواهد بود.
هر کدام از ما ایرانی ها دوست داریم سفر به اقصی نقاط جهان را تجربه کنیم و سفر به این نقاط را در کارنامه مسافرتی خود به ثبت برسانیم اما موضوع اصلی که بیشتر ما را از این سفر ها و ورود به کشورهای دیگر دور می کند بحث هزینه های سفر به خصوص در این اوضاع که روز به روز دلار گران تر هم می شود است اما یک خبر خوش برای افراد علاقه مند سفر و دوستدارن تفریح و سرگرمی این است که در بین مسیرها و تورهای موجود برای سفر بعضی از کشورها هستند که تازه به مسیر های گردشگری و توریستی راه پیدا کرده اند و از این رو کم تر شناخته شده اند و افراد کم تری مایل هستند به این سرزمین ها سفر کنند در صورتی که این امر به طور قطع می تواند بزرگ ترین اشتباه این افراد باشد و آن ها را از یک سفر پر هیجان تر و اما مهم تر از همه ارزن تر دور کند و یکی از این مسیرهای تازه و جدید گرجستان می باشد ، در واقع می توانید با تور گرجستان ارزان سفر کنید و بهترین و به یاد ماندنی ترین سفر خود را در این کشور بی نظیر تجربه کنید.

همان طور که گفته شد تور گرجستان یکی از مسیرهای تازه وارد در عرصه صنعت گردشگری کشورمان ایران است و از این رو نیز افراد کمتری از زیبایی ها و جذابیت های این کشور مطلع هستند و در نتیجه کم تر نیز به سراغ این کشور و شهرهای فوق العاده آن می روند، در واقع همه ما تا صحبت از سفر به کشورهای خارجی به میان می آید بلافاصله تصویر کشورهایی چون مالزی ، تایلند ، ترکیه و... در ذهنمان نقش می بندد و به تفریحاتی که در این کشور ها در انتظار ما است فکر می کنیم در صورتی که کشور های دیگری هم در این جهان هستند که می توانند همان تفریحات با همان هیجان ها و خوش گذارانی ها را به شما هدیه دهند و از جمله این کشورها می توانیم به گرجستان اشاره کنیم.

این کشور به قدری زیبا و تماشایی است که می تواند برای هر سفری با هر هدفی مناسب جلوه کند و البته نا گفته نماند که در گرجستان می توانید از وسیع ترین و پهناور ترین طیف سرگرمی نیز بهره ببرید و تفریحاتی را تجربه کیند که تنها مختص این کشور است.

 


گرجستان با طبیعت فوق العاده و بی همتایی که توانسته در اختیار گردشگران خود قرار دهد و یا با تفریحات بی شماری که در پیش روی افراد قرار داده می تواند به یکی از سفرهای لذت بخش هر فردی تبدیل شود، در جهان کم تر کشوری وجود دارد که از یک سمت به دریا و سواحل رویایی متصل شود و از سمت دیگر به کوهستان ها و جنگل های چشم نواز راه پیدا کند اما خوشبختانه گرجستان توانسته با برخورداری از موقعیت ویژه خود را در ردیف این کشورهای معدود قرار دهد و برای افراد علاقه مند به خود و توریست ها هم تفریحات آبی هیجان انگیز را فراهم کند و هم تفریحات زمستانی را مهیا نماید ، پس با خیال راحت و آسوده از این کشور و جاذبه های بی شمارش به سراغ آژانس هایی هواپیمایی بروید و یکی از تورهای موجود گرجستان را انتخاب کنید و البته تنها نکته مهم در این مرحله فقط انتخاب مناسب و مطلوب آژانس هواپیمایی است چرا که این آژانس ها با خدمات و امکانات و مهم تر از همه شرایط متفاوت تورهای خود می توانند تاثیر بسیار چشم گیری در میزان لذت شما از سفر داشته باشند.

به طور قطع یکی از آژانس هایی که می تواند شما را به یک سفر به یاد ماندی در گرجستان برساند آژانس مسافرتی سلام پرواز نام دارد ، این آژانس با سابقه درخشانی که در زمینه ارائه تورهای شناخته شده فراوان و بی شمار مانند تور تایلند، تور مالزی، تور دبی و ... دارد توانسته خوشبختانه در تورهای تازه و جدیدی چون تور گرجستان، تور صربستان نیز بسیار عالی و بی عیب و نقص عمل کند و بهترین لحظات را برای گردشگران خود فراهم کند.

تور گرجستان سلام پرواز با پرواز قشم ایر به فرودگاه تفلیس آغاز می شود و از این فرودگاه افراد با ترانسفرهای فرودگاهی رایگان سلام پرواز به هتل انتقال پیدا می کنند و بعد از کمی استراحت در اتاق های مجهز این هتل ها با تور لیدر فارسی زبان آژانس همراه می شوند و از مشاهده جاذبه ها و مناطق دیدنی لذت می برند ، در این سفر سعی کنید به هیچ عنوان تماشای جاذبه هایی چون ممجسمه عشق ، کلیساهای تاریخی و از همه مهم تر ساحل سحر آمیز را از دست ندهید و البته نا گفته نماند که تمامی هتل های موجود در لیست هتل های سلام پرواز همگی دارای صبحانه رایگان هستند و شما می توانید این وعده را در هتل نوش جان کنید و همچنین خوب است بدانید که با مراجعه به وب سایت آژانس سلام پرواز به آدرس لیست هتل های این آژانس نیز مطلع شوید.

گرجستان به دلیل نزدیکی به کشورمان ایران ، تعدد خطوط هوایی بالا ، هتل های بی شمار ارزان قیمت و مقرون به صرفه و ... توانسته در ردیف تورهای ارزان قیمت قرار بگیرد و از این رو به یک گزینه عالی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شود و البته از این رو نیز به یکی از تورهای مورد علاقه برای گردشگران نیز تبدیل شده است چرا که افراد می توانند بهترین و مهیج ترین تفریحات را در این سرزمین تجربه کنند و یا به دیدین جاذبه های تاریخی بی همتا بروند و در بهترین هتل ها اقامت کنند و هم پای سایر مقصد های توریستی شناخته شده خوش گذرانی کنند اما هزینه ای به مراتب کم تر از سایر مقصد ها پرداخت کنند.

همچنین نا گفته نماند که قیمت و ارزان بودن گرجستان تنها عامل انتخاب این کشور نیست چرا که افراد می  توانند بدون ویزا و تنها با یک پاسپورت به این کشور وارد شوند و از همه مهم تر از تورهای لحظه آخری که امکان یک سفر ارزان تر را فراهم می کند نیز بهره مند شوند.

گردشگران و افراد علاقه مند با انتخاب تورهای متنوع و متعدد گرجستان سلام پرواز مانند تور ترکیبی گرجستان می توانند به اصطلاح با یک تیر دو نشان بزنند چرا که در این صورت علاوه بر این که می توانند ارزان تر سفر کنند می توانند از چند شهر به طور همزمان و در یک تور نیز دیدن کنند و از این طریق هزینه های سفر خود را کاهش دهند و البته نا گفته نماند که برای اطلاع از شرایط تورهای ترکیبی گرجستان و از همه مهم تر قیمت تور گرجستان سلام پرواز می توانید با شماره 22221500 تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان متخصص و حرفه ای این آژانس نیز بهره ببرید و تور مورد علاقه خود را رزرو و یا خریداری کنید.

و در آخر می توان گفت که به طور حتم ارزان ترین حالت تور گرجستان را می توانید تنها با آژانس سلام پرواز تجربه کنید پس همین الان و بدون هیچ گونه نگرانی و دغدغه خاصی یکی از تورهای گرجستان این آژانس را انتخاب کنید و کوله بار سفر خود را برای گشت و گذاری عالی و به یاد ماندنی مهیا کنید.


 

https://www.itna.ir/news/54289/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

 

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 185 تاريخ : 30 دی 1398 ساعت: 11:4

شرکت ایران محتوا

شرکت ایران محتوا از شهریور 1398 به طور رسمی سایت خود را راه اندازی کرد. مدیریت این مجموعه بر عهده جوان پویا و با تجربه ای به نام امیر ابوالمعصوم است. ایران محتوایی ها تیم 20 نفره خوبی را تشکیل داده اند که به جای تمرکز بر روی تعداد بالای مشتری، بیشتر روی تولید محتوا با کیفیت متمرکز شده اند. همین امر باعث شده نام آنها در بین نویسندگان پرکار سایت علی بابا مشاهده شود.

ایران محتوا تقریبا همه فعالیت های حوزه تولید محتوا را پوشش می دهد. برخی از فعالیت های این مجموعه عبارتند از: تدوین استراتژی محتوا، تولید محتوای جامع، تولید محتوا ترجمه شده، تدوین تقویم محتوا، ویراستاری مطالب، تولید محتوا شبکه های اجتماعی، تبلیغ نویسی، رپورتاژ و

تعرفه تولید محتوا در این سایت نه خیلی بالا و نه خیلی پایین است. به شما اطمینان می دهیم بابت خدماتشان هزینه مناسبی را دریافت می کنند. شما می توانید نمونه کارهای این سایت را مشاهده کنید و در صورت تایید ثبت سفارش انجام دهید. اگر سفارش تولید محتوا به تعداد بالا را ثبت کنید، می توانید از تخفیف ویژه ایران محتوا بهره مند شوید.

 

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 150 تاريخ : 1 دی 1398 ساعت: 23:27

باغ وحشی که در آن انسان‌ها در قفس هستند!

دلیل اصلی رفتن به باغ وحش، تماشای حیواناتی است که هرگز در نزدیکی محل زندگی مان نمی بینیم. بلیت می خریم و به تماشای حیواناتی می رویم که آرام در قفس هایشان دراز کشیده اند. اما این شرایط چه قدر نزدیک به شرایط زندگی این حیوانات در محیط زندگی واقعی شان است؟ هیچ!

 

همچنین در بحث های زیادی که تازگی باب شده اسارت حیوانات در قفس و نگه داشتن حیوانات وحشی در یک فضای بسته را غیر انسانی و زشت می‌خوانند. درواقع ما انسان ها تنها برای سرگرمی خود علاوه بر آسیب رساندن به زیستگاه طبیعی حیوانات و آن ها را در قفس می اندازیم.

باغ وحش lehe1 ledu,دیدنی ها,باغ وحش جنگلی چین

باغ وحش جنگلی چین

 

باغ وحش جنگلی " Lehe Ledu" واقع در کشور چین با هدف نزدیک تر کردن سبک زندگی حیوانات به زندگی آنها در دامن طبیعت به طراحی باغ وحشی اقدام کرده است که به جای این که حیوانات در قفس باشند، این بازدید کنندگان هستند که در قفس قرار می گیرند! این باغ وحش نزدیک به 215 هکتار است و فضای کافی برای شبیه سازی این باغ وحش به حیات وحش برای حیوانات فراهم بوده است.

 

در باغ وحش طبیعی Lehe Ledu چین اجازه می دهد که گربه های بزرگ و گربه سانان وحشی و دیگر گونه های حیوانات از جمله خرس در محیط باز پرسه بزنند و گردشگران با ماشین وارد محوطه می‌شوند و حیوانات آزاد را بازدید میکنند.

 

کار ترسناک و هیجان انگیزی که این باغ وحش می کند این است که به دیواره های بیرونی قفسی که بازدید کنندگان در آن قرار دارند، تکه های بزرگ گوشت قرمز آویزان می کنند تا حیواناتی مثل شیر و خرس تا جایی که میشود به بازدید کنندگان نزدیک شوند. این اتفاق گاهی باعث میشود که این حیوانات درنده حتی تا روی سقف قفس هم بیایند.

باغ وحش lehe1 ledu,دیدنی های جهان ,باغ وحش جنگلی چین

عجیب‌ترین باغ وحش‌های دنیا

 

البته این کار هیچ خطری برای کسی ندارد چرا که قفس ها دو جداره و محکم هستند. با این حال به همه ی بازدیدکنندگان هشدار داده می شود که انگشتان خود را داخل قفس نگه دراند چرا که یک ببر گرسنه تفاوت آن را با صبحانه نمی‌داند.

 

باغ وحش چینی Lehe Ledu به محبوبیت خوبی بین در مردم دست یافته است. حتی از زمان افتتاح آن در سال 2015 بلیط های این باغ وحش به مدت سه ماه پیش فروش شد. این خود نشان می دهد که مردم ترجیح می دهند حیوانات را آزادانه و رها در زیستگاه خود ببینند.

باغ وحش lehe1 ledu,دیدنی های جهان ,باغ وحش جنگلی چین

بازدیدی متفاوت از حیوانات در باغ وحش lehe ledu چین

 

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته

 

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 176 تاريخ : 21 فروردين 1398 ساعت: 20:13

لاغری سریع با 5 پیشنهاد ساده!!

رژیم لاغری سریع آیا امکان دارد؟ در این مقاله سعی داریم روش هایی را به شما آموزش دهیم که بدون تحمل گرسنگی و با رعایت اصول ساده به تناسب اندام برسید و رژیم لاغری سریع را تجربه کنید. برای دانستن این روش ها با ما همراه شوید

 

نکته هایی برای لاغری سریع

راه های زیادی وجود دارد که با کمکشان سریع چربی بسوزانیم. با این حال بیشتر این راه ها باعث می شوند گرسنه و ناراضی شوید. اگر قدرت اراده آهنینی ندارید، گرسنگی باعث می شود خیلی سریع در مقابل این روش ها تسلیم شوید.

 

برنامه ای که اینجا می خواهیم به آن بپردازیم: 

کاهش اشتها به صورت چشمگیر

رژیم لاغری سریع ، بدون احساس گرسنگی

بهبود همزمان سلامت متابولیک

  

برای لاغری سریع مصرف قند و نشاسته ها را کاهش دهید یا قطع کنید

مهمترین بخش این برنامه این است که مصرف قند و نشاسته ها را حذف و یا کم کنید. بعد از این مرحله سطح گرسنگی تان پایین می رود و در پایان کالری بسیار کمتری دریافت می کنید. حالا به جای سوزاندن کربوهیدرات برای به دست آوردن انرژی، بدناز چربی های ذخیره شده، تغذیه می کند.

 

از دیگر مزایای حذف یا کاهش مصرف کربوهیدرات کاهش سطح انسولین است که باعث می شود کلیه سدیم و آب اضافی بدن را دفع کند. این فرآیند نفخ و آب بدن اضافی را از بین می برد. گاهی با این روش یا تخلیه آب اضافی بدن 5 کیلوگرم یا بیشتر، از وزن بدن کم می شود، مخصوصا در هفته های اول رژیم لاغری که هم آب بدن و هم چربی ها از وزن بدن کم می شود. مصرف کربوهیدرات ها را کم کنید تا به صورت خودکار کالری کمتری دریافت کنید و گرسنگی هم نکشید.

  

برای لاغری سریع پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید

هرکدام از وعده هایتان باید شامل یک منبع پروتئین، یک منبع چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد. وقتی وعده های غذایی تان را این گونه بچینید به صورت خودکار مقدار مصرف کربوهیدرات به 20 تا 50 گرم در روز می رسد.

  

منبع پروتئینی

گوشت : گوشت گاو، مرغ، بره و غیره

ماهی و غذاهای دریایی : سالمون، میگو و غیره

تخم مرغ : تخم مرغ کامل به همراه زرده یکی از بهترین انتخاب ها است.

اهمیت خوردن مقدار زیادی پروتئین بسیار بالا است چون سرعت سوخت و ساز 80 تا 100 کالری در روز افزایش می یابد. همچنین خوردن غذاهای سرشار از پروتئین کمک می کند هوس های غذایی کمتر شوند و به سراغ غذاهای ناسالم نروید، چون احساس سیری می کنید و در پایان روز تا حدود 440 کالری کمتر غذا مصرف می کنید. در هنگام کاهش وزن، پروتئین تبدیل به سلطان مواد مغذی می شود.

 

سبزیجات کم کربوهیدرات

بروکلی

گل کلم

اسفناج

گوجه فرنگی

کلم

کلم بروکسل

کاهو

خیار

از اینکه بشقاب تان با این سبزیجات کم کربوهیدرات پر شود، هراسی نداشته باشید.بدون اینکه از 20 تا 50 کالری از میزان دریافتی تان فراتر برود، می توانید مقدار زیادی از آنها را میل کنید. برنامه غذایی که بیشتر بر پایه گوشت و سبزیجات باشد حاوی فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که برای سالم ماندن به آنها احتیاج دارید.

  

منابع چربی

روغن زیتون

روغن نارگیل

روغن آوکادو

کرهرژیم لاغری سریع با روغن آووکادو

 

2 تا 3 وعده در روز بخورید. اگر بعد از ظهر احساس گرسنگی داشتید، وعده چهارم را هم اضافه کنید. از خوردن چربی نترسید، بعضی افراد رژیم غذایی خود را هم کم کربوهیدرات می کنند هم کم چرب و با این کار نسخه شکست خود را می پیچند.

  

برای لاغری سریع سه مرتبه در هفته از وزنه استفاده کنید

در چنین رژیمی لازم نیست برای لاغر شدن ورزش کنید اما ورزش هم توصیه می شود. بهترین گزینه این است که 3 تا 4 مرتبه در هفته به باشگاه بروید. خودتان را گرم کنید و مقداری وزنه بزنید. اگر تازه باشگاه رفتن را شروع کرده اید از مربی کمک بخواهید.

 

وزنه زدن میزان کالری سوزی را افزایش می دهد و مانع کندی سرعت سوخت و ساز می شود. متاسفانه افرادی که بدون ورزش رژیم می گیرند بعد از مدتی دچار مشکل کندی سرعت سوخت و ساز می شوند.

 

تحقیقات روی رژیم های کم کربوهیدرات نشان داده می توان در حین کم کردن چربی، عضله سازی نیز انجام شود. اگر کار با وزنه برایتان ممکن نیست ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن آهسته، دویدن با سرعت بالا، دوچرخه سواری و یا شنا را شدت دهید.

  

برای لاغری سریع هفته ای یک مرتبه مصرف کربوهیدرات را بیشتر کنید

هفته ای یک روز به خود مرخصی بدهید و مقدار مصرف کربوهیدرات را افزایش دهید. بسیاری از مردم روزهای تعطیل را ترجیح می دهند. بسیار مهم است در این روزها از منابع سالم کربوهیدرات مانند بلغور جو دو سر، کوینو، برنج، سیب زمینی، سیب زمینی شیرین، میوه و غیره استفاده کنید .

 

اما به خاطر داشته باشید تنها یک روز در هفته باشد و در صورتی که بیشتر از یک روز در هفته این کار را انجام دهید موفقیت چندانی در رژیم حاصل نمی شود. اگر می خواهید غذایی که سالم نیست بخورید، فقط در همین یک روز باشد.

 

خوب است بدانید که افزایش میزان کربوهیدرات دریافتی ضروری نیست و اگر دوست داشتید، انجامش دهید؛ اما دریافت کربوهیدرات در یک روز هفته هورمون های چربی سوز مانند لپتین و هورمون های تیروئید را تقویت می کند. در طول چنین روزی ممکن است کمی وزن اضافه کنید که بیشتر آن را آب بدن تشکیل داده است و طی یکی دو روز بعد دوباره آن وزن را کم خواهید کرد. 

 

رژیم لاغری سریع ؛ کنترل پروتئین و کالری چه؟

تا وقتی مصرف کربوهیدرات پایین است و پروتئین، چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات مصرف می کنید کالری شماری الزامی نیست. با این حال اگر می خواهید کالری غذای مصرفی را محاسبه کنید از کالری شمار زیره استفاده کنید.

 

کاهش اشتها به صورت چشمگیر‎

 

نکاتی که رژیم لاغری سریع را آسان می کند

صبحانه ای بخورید که پروتئین بالایی داشته باشد: خوردن صبحانه سرشار از پروتئین، می تواند در طول روز اشتها را کاهش دهد و مقدار کالری مصرفی کل روز را پایین بیاورد.

 

از مصرف نوشیدنی های قندی و آب میوه پرهیز کنید: این موارد از چاق کننده ترین ها هستند و پرهیز از آنها به کاهش وزن کمک می کند.

 

نیم ساعت قبل از وعده ها آب بنوشید: تحقیقات نشان داده نیم ساعت قبل از هر وعده نوشیدن آب طی 3 ماه کاهش وزن را تا 44 درصد افزایش می دهد.

 

غذاهایی انتخاب کنید که با کاهش وزن سازگارند: برخی غذاهای خاص برای کاهش وزن بسیار مفیدند. یک لیست از این غذاها که می توانید به آن مراجعه کنید: چه غذاهایی باعث کاهش اشتها می شوند؟

 

فیبر محلول بخورید: تحقیقات نشان داده فیبر محلول چربی ها را مخصوصا در ناحیه شکم کاهش می دهد .

 

چای یا قهوه بنوشید: اگر قهوه یا چای می نوشید ایرادی ندارد، چون کافئین موجود در آن ها سوخت و ساز را 3 تا 11 درصد تقویت می کند.

 

بیشتر غذاهای کامل و غیر فرآوری شده بخورید: در یک رژیم غذایی سالم باید از غذاهای کامل استفاده شود. این غذاها سالم هستند، سیر کننده ترند و کمتر فرد را دچار پرخوری می کنند.

 

غذای خود را آرام بخورید: کسانی که سریع غذا می خورند در طولانی مدت وزن بیشتری اضافه می کنند. آهسته غذا خوردن باعث احساس سیری و کنترل هورمون ها برای کاهش وزن می شوند.

 

هر دو هفته خود را وزن کنید: از وزن خود غافل نشوید و آن را چک کنید اگر دچار استرس نمی شوید می توانید هر روز خود را وزن کنید. آگاهی از وزن اجازه نمی دهد رژیم غذایی را رها کنید.

 

هر شب خوب بخوابید: خواب بی کیفیت یکی از خطرناکترین فاکتورها برای اضافه وزن است، بنابراین مواظب خوابتان باشید.

  

انتظارمان از رژیم لاغری سریع چه باشد؟

در هفته اول می توانید انتظار کاهش 2.5 تا 5 کیلوگرم از وزن تان را داشته باشید بعد از آن، سرعت کاهش وزن کندتر می شود. یک فرد معمولی می تواند با رژیم غذایی سالم هفته ای 1 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد. اگر تازه رژیم گرفته اید همه چیز ابتدا سریع پیش می رود. هرچه اضافه وزن تان بیشتر باشد، کاهش وزنتان نیز سریع تر پیش می رود.

 

در چند روز اول ممکن است حس عجیبی داشته باشید. سالها بدنتان کربوهیدرات سوزانده، پس کمی طول می کشد تا به چربی سوزی عادت کند. به این حالت تب کتو نیز می گویند و معمولا چند روزه برطرف می شود. مقداری نمک اضافی به رژیم غذایی کمکتان می کند.

 

بعد از گذشت چند روز از رژیم لاغری سریع بیشتر افراد گزارش داده اند که احساس خوبی دارند و حتی از گذشته انرژی شان بیشتر است. برنامه غذایی کم کربوهیدرات می تواند سلامتتان را در زمینه های بسیاری ارتقا دهد:

 

قند خون در این رژیم غذایی پایین می آید.

تری گلیسیرید پایین می آید.

کلسترول بد LDL کاهش می یابد.

HDL که همان کلسترول خوب است بالا می رود.

فشار خون تا حدود زیادی بهبود می یابد.

  

منبع: seemorgh.com

 

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 203 تاريخ : 13 فروردين 1398 ساعت: 23:55

راهنمای عکس گرفتن از کودک

عکس گرفتن از کودک بسیار مهم است. چه به تازگی مادر شده باشید و چه مانند من مادر 3 فرزند باشید، از مشاهده و مرور این عکس ها غرق لذت خواهید شد و بعدها از این که توانسته اید این لحظات تکرار نشدنی را ثبت کنید غرق در حس رضایت خواهید شد. یادتان باشد این روزهای شیرین به چشم برهم زدنی خواهد گذشت.

 

من به یاد دارم اوایل دوران بارداری فرزند سومم به شدت نگران این موضوع بودم که آیا کودکانم به ورود نوزاد تازه وارد عکس العملی مثبت نشان خواهند داد یا خیر. اما به محض تولد، میزان عشق و علاقه ای که کودکانم به برادر تازه واردشان نشان دادند شگفت زده ام کرد.

 

تلاش من این بود که تا جای ممکن آن ها ( 2 فرزند بزرگتر ) در رسیدگی به نوزاد نقش داشته باشند. حال چه آن فعالیت عکس گرفتن از نوزاد بود یا استحمامش و یا حتی خریدن لباس های جدید. آن دو عاشق این نقش جدیدشان در زندگی برادر کوچک تر شده بودند.

 

عکس گرفتن از کودک بسیار مهم است

 

من از ایفای نقش مادری لذت می بردم و همه تلاشم این بود که هرچه بیشتر در زندگیشان حاضر باشم. می خواستم در هر کاری که می کردند نقشی داشته باشم و هر موفقیتی که به دست می آوردند را مشاهده کنم. اما هر روزی که می گذشت تقسیم زمان بین شغل و 3 کودکم سخت تر می شد. چرا که 2 کودک بزرگترم هم به همان میزان زمانی احتیاج داشتند که صرف رسیدگی به برادر کوچکشان می شد و ایفای نقش مادری برای این سه، به ازای هر یک روزی که بزرگتر می شدند نیاز به تلاش بیشتری داشت. و این هدفی بود که البته خودم را موظف می دانستم به آن دست یابم در نتیجه انگار حجم مغزم هر روز پرتر و پرتر می شد.

 

فرآیند ساده سازی نقش مادرانه کمک شایانی بود و باعث شد به مرور به این احساس دست یابم که مادر بهتری هستم. یکی از خصوصیات این فرآیند این بود که مسایل و جزییات را به سادگی فراموش می کردم. هر اطلاعاتی که مربوط به دیروز می شد و سودی نداشت از مغز من به عنوان یک مادر پاک می شد. و این موضوع یکی از دلایلیست که به ثبت کردن لحظات علاقه دارم، تا بعدها بتوانم به پشت سر نگاه کنم و از تک تک لحظات مادر بودنم لذتی مجدد ببرم. از اولین باری که لب هایشان به لبخند گشوده شد تا اولین قدمی که برداشتند. یک عکس خوب بدل به خاطره ای خوب می شود و به همین خاطر خوب عکس گرفتن اهمیت می یابد.

 

نیازی نمی بینم که لذتی که از عکس گرفتن از کودکانم می برم را پنهان کنم. و از آنجایی که به سختی می توانم 2 فرزند بزرگترم را جایی ثابت نگه دارم ( مگر با رشوه دادن شکلات و ...)، این روزها سوژه بیشتر عکس هایم فرزند سوم ام است. تقریبا همه از تماشای عکس یک نوزاد در حال خواب لذت می برند. برای من گونه ها، ران و تقریبا همه ی قسمت های بدن او جذاب است.

 

اخیرا افراد زیادی در باره عکس هایی که از کودکم می گیرم می پرسند و خواهان توصیه هایی می شوند تا بتوانند عکس های جذاب تری از کودکانشان برای اینستاگرام بگیرند. واقعیت این است که برای هر عکس ( چه در حالت خوابیده و چه وقتی بیدار است ) وقت زیادی باید گذاشت و بردباری فراوانی به خرج داد اما به هر حال این ها توصیه هاییست برای مادرانی که می خواهند تک تک خاطرات را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند:

 

راهنمایی اول

از خوب بودن خلق و خوی کودکتان مطمئن شوید. قبل از تصمیم عکاسی شیرش را بدهید و از تمیز بودن پوشکش هم مطمئن شوید. فراموش نکنید که عکس گرفتن از یک نوزاد خوش خلق قابل مقایسه نیست با کار کردن با نوزادی که همواره در حال نق زدن و ورجه وورجه کردن است. ( این مورد را جدی بگیرید )

 

راهنمایی دوم

این موضوع که چه موقع از روز را به عکاسی اختصاص می دهید، اهمیت دارد. برای مثال خواب کودک من سنگین است. در نتیجه من می توانم در زمان چرتش او را تکان بدهم و کاری کنم که ژست های مورد نظرم را بگیرد. همچنین به نظر من او لبخند های زیبایی برای عکس گرفتن دارد در نتیجه بعد از یک چرت دلچسب به سراغ آن می روم، زمانیکه از همیشه خوش اخلاق تر است.

 

موقع عکس گرفتن از خوب بودن خلق و خوی کودکتان مطمئن شوید

 

راهنمایی سوم

قبل از این که به سراغ کودکتان بروید همه چیز را آماده کنید ( لباس ها، کلاه ها و یا هرچیزی که ممکن است لازم شود ). پس پیش از آنکه فرزندتان را به اتاق مورد نظر ببرید مطمئن شوید همه چیز حاضر است و شما برای کاری که می خواهید انجام دهید کاملا آماده هستید. توجه داشته باشید که هرچه عکس ساده تر باشد بیشتر به چشم خواهد آمد برای مثال فرض کنید می خواهید از کودکتان عکس بگیرید اما پس زمینه ( بک گراند ) عکس شلوغ و به هم ریخته است. نتیجه این می شود که تماشاگران بیشتر از اینکه به بامزگی دلبند کوچکتان دقت کنند به شلوغی و جزئیات پس زمینه عکس توجه می کنند. من در بیشتر عکس های کودکم وسایل صحنه را در کمترین حد ممکن نگه می دارم و به یاد داشته باشید جذابیت اصلی عکس کودک شماست و تلاش نکنید با پوشاندن لباس های عجیب و پر جزئیات کودکتان را پنهان کنید.

 

راهنمایی چهارم

تنظیمات دوربین و یا گوشی تلفنتان را در حالت عکس گرفتن متوالی ( continuous shooting ) قرار دهید. این امکان به شدت باعث صرفه جویی در زمان خواهد شد به خصوص زمانی که در پی پیدا کردن یک عکس با مزه و غیر تار و شفاف هستید. عکس گرفتن متوالی این شانس را به شما می دهد که برای هر حالت از بین چندین عکس تقریبا مشابه بهترین عکس را انتخاب کنید. نگران تعداد زیاد عکس های مشابه نباشید و به یاد داشته باشید پشت هر عکس با مزه در اینستاگرام صد ها عکس مشابه و تائید نشده وجود دارد.

 

راهنمایی پنجم

همیشه به فکر کسی یا چیزی برای پرت کردن حواس سوژه باشید. برای من سخت ترین کار اینست که کودکم را وادار کنم تا به دوربین نگاه کند. بنا براین همیشه اسباب بازی مورد علاقه اش را دم دست نگه می دارم و یا اگر برادرانش مشغول خراب کاری نباشند وظیفه رقص و ورجه وورجه در پشت دوربین را به عهده می گیرند.

 

خیلی روی یک ژست و یا حالت خاص اصرار نکنید

 

راهنمایی ششم

به یاد داشته باشید که کل روند ژست گرفتن و عکس گرفتن بخشی از اوقات خوش زندگی شماست پس اگر کودکتان روزی خلق خوبی ندارد، مرتبا گریه می کند و یا ثابت نمی ماند به خاطر داشته باشید همیشه می توانید همان عکس را بگیرید. نکته دیگر اینکه خیلی روی یک ژست و یا حالت خاص اصرار نکنید و یادتان باشد گاهی در زمان همراهی با اداهای طبیعی کودک بهترین عکس ها ثبت می شود.

 

نکاتی برای عکس هایی با کیفیت بالاتر در آیفون

 همیشه به نور دقت کنید و تا جای ممکن در روز عکس بگیرید.

 

 همیشه باید فوکوس تلفنتان روی سوژه باشد چرا که در این حالت با یک تک لمس روی صفحه عکستان ثبت می شود.

 

 از بالا عکس گرفتن بیش از حد تکراریست. زاویه های جدید و متفاوت را امتحان کنید.

 

 به این موضوع توجه کنید که همیشه سوژه عکستان در مرکز کادر باشد تا به اندازه کافی به چشم بیاید.

 

عنصر سادگی را فراموش نکنید. زمانی همه نگاه ها روی کودک شما خواهد بود که پس زمینه ای ساده و منظم آن را همراهی کند.

 

امیدوارم توصیه های من مفید بوده و کیفیت عکس هایتان را بالا ببرد.

 

منبع : bartarinha.ir

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 243 تاريخ : 25 فروردين 1398 ساعت: 22:4

دانلود سریال ترکی انتقام شیرین Tatli intikam
Tatli intikam
 
 

پلين که در مسائل عشق و عاشقي اصلا شانس نياورده ، بلاخره طلسم رو ميشکنه و تصميم به ازدواج با مرد روياهاش ميگيره . فقط داماد آينده ، تولگا در روز عقد به يکباره گم و گور ميشه و به اين ترتيب کسي که پلين عاشقشه در روز عروسيش ترکش ميکنه . بعد از اين اتفاقات ، يک زن با تجربه دليل خوشحال نبودن پلين رو آه و نفرين يک نفر که پلين در گذشته اون رو ناراحت کرده بيان ميکنه . و همه چيز بعد از اون شروع ميشه که پلين به دنبال اين آدم ميفته تا ازش عذرخواهي کرده و خودش رو مورد بخشش اون قرار بده . دختر جوان که شروع به واکاوي گذشته خودش کرده ، با تانکورت …

 

 

http://bia2movies.live/title/tt5583950/tatli-intikam-2016

 

 

شیکسون...
ما را در سایت شیکسون دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 148 تاريخ : 12 فروردين 1398 ساعت: 2:26